Jídelníček 16. června

16. června 2016 v 19:59 | Cherry Pie |  Jídelníčky
Jídelníček 16. června


Snídaně : Alpro soya dezert kokosový (90 kcal) + trocha Mixit müslli (110 kcal)
Svačina : banán (85 kcal) + pět jahod (19 kcal)
Oběd : domácí langoš s vegan sýrem a bio kečupem (450 kcal)
Svačina : banán (90 kcal) + hruška (82 kcal) + 2 domácí ovesky (88 kcal)
Večeře : rýžové chlebíčky (240 kcal) s polovinou sójové dýňové paštiky (81 kcal)

Nápoje :
2 deci pomerančové šťávy (80 kcal), matcha (4 kcal)

Celkem kcal : 1419


Pohyb :
- ranní rozcvička a běh 2 km (taková ranní tradice :))
- chůze na tramvaj do školy (1 km)
- chůze v rámci školy (0,7 km dle krokoměru)
- procházka na oběd (1,3 km)
- procházka domů místo tramvaje (5 km)
- půl hodiny cvičení a posilování u youtube :D
- snad ještě nějaká malá rozcvička před spaním, na dobré usínání :)



Taaak a je to tady. Můj první jídelníček.
No, musím se přiznat, že jsem docela zděšená - svůj normální jídelníček jsem dost omezila a je to skoro 1500 kcal - kolik to sakra bylo před tím? 10 000? :D Nedivila bych se.

Abych k tomu něco řekla - v úvodním článku jsem psala, že jsem veganka. Mimo to taky ráda sportuju, ráno chodím často běhat, pak se malinko protáhnu, nasnídám a jdu na tramvajku :)
Pravidelně používám krokoměr, takže mám dobrý přehled o kilometrech a kaloriích spálených chozením :) Pokud si chcete taky pořídit tuhle "hlídací appku", doporučuju vám Moves :)

Nevím jestli jsem s dneškem spokojená nebo ne, protože zatím vůbec nemám s čím porovnávat, ani jsem neměla možnost vypozorovat, jak se bude měnit moje váha - takže uvidíme! :)

Moc vám všem děkuji za všechny povzbuzující komentáře pod prvním článkem, blogy mnoha z vás sleduji už delší dobu. Nejsem sice tak přísná, co se jídelníčku týče jako vy (holt jsem přežraná zdechlina :D), ale i tak doufám, že mě vezmete "do party" :)

Mějte se pro dnešek krásně, pokud vás něco zajímá, neváhejte se zeptat!
Vaše
Cherry Pie

P.S. Cíli si zatím nejsem jistá :) Líbilo by se mi takových 48 kilčo, což mi nepřipadá jako nijak masakrální změna, ale nejvíc mi záleží na mírách a zpevnění rozkydlých částí mého těla. Tak uvidím, jak se poperu s tím stanovením cílů :)

P.P.S. Přidávám fotku postavy, teda spíš mého břicha, abyste viděly, jak cca na tom jsem. Uhodly jste, žádná velká krása a sláva to není -_-


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Chiara Chiara | E-mail | Web | 16. června 2016 v 22:12 | Reagovat

Jako na kalorii to je vcelku dost,ale jedla si zdravě a to je podstatné :) navíc první jídelníček asi nikdy nebude mít 200 kcal :) k tomu se dopracuješ časem :) no já jak jsem si kdysi počítala kcal,jak jsem vůbec neřešila jídlo,tak jsem se dostala téměř na 4000 :O hrůza -_-

2 Effy Effy | E-mail | Web | 17. června 2016 v 1:14 | Reagovat

Kaloricky to teď máš naprosto v pořádku bych řekla. Takhle nějak by to mělo vypadat, když člověk hubne zdravě. Navíc ten pohyb? Z tebe bysme si všechny naopak měly vzít příklad. Podle fotky jsi na tom stejně jak já.. žádný tlouštík, jen prostě nezpevněná, jak už jsi sama psala :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama